esra1907 seninle aynıyız canım benimde 1 2 gündür kasılmalarım çoktu ama düzensizdi dün gece kanamam oldu hastaneye gittim rahim ağzında açıklık olduğu söylendi o yüzden olmuş kanama ciğer geliştirici iğne yapıldı bir doz sabaha kadar yatış verildi nst de sancım çıkmadı kendi isteğimle taburcu oldum hala devam ediyo ara ara kasılmalar nişan vb gelmesine dikkat et