Bende de gebeliğimin başında olmuştu çok korkmuştum. Doktora gittim. Doktor çok normal karşıladı durumu. Normal dedi. Fazla mayalı tüketme, tuzlu kraker gibi şeyler atıştır arada, çok yağlı be hamur işi tüketmemeye çalış çok dedi. Zaten 3-4 gün sonra doktorun tavsiyelerine uyduktan sonra geçti