Kızlar ikili test ikili test diye sayıklanılan sey 4lü testten sonra ortaya atılan, kesinliği ve uxerindeki calusmaları 4lüye gore henuz yeni olan bi yontem. Hepinizin de bahsettiği gibi sorunlu bir durum olması halinde aldırmayı dusunmeme durumunun haricinde tecrübeli doktorların da tavsiye etmediği ama inancı vicdanı sükrü gectim, 2li testle alakalı kongreler vs ile destekli sebeplerle reddettiği bir test. Benim cogul gebelik. Ve cogunuzun belki duydugu gibi cogulda kan testi olmaksızın ultrasonda test ediliyor. Ve gayet fikirlerine akademik gecmişine kıymet verdiğim doktorum bu konuda da içimi rahatlattı diyebilirim. Methli kiraz kurtlu çıkar hrsabı bilhassa ünü duyulmus yahut nişantası cadde bostan tarzı mevkilerdeki tecrubesiz doktorların ısrarcı oldugu sonrasında da aldırmakta israrcı oldugu bişi. Sizden para koparmak cok kolay yavrucum, mantıklı ve faydalı olmaya bakacaksınız dedi gecen gun daha. Actı Turkce sitelerden değil keza yalan asparagas paparazzi bilgi kirliliği dolu oldugu için son muayenemde yanımda birlikte yabancı makale yani bu işin resmi calusmalarının yayınlarından okuduk arastırdık uzun uzun tıbbi biyolojik izahına girmicem. Gozlemlediğim "gordugum duyduğum degil" bilimsel ve resmi açıklamalı makale sonuclarından 2li test bilhassa ikizde yapılmıyor. Fakat okadar konusunca bi laboratuvarı arayıp onlara son zamanlarda ikizler de bu testi geliştirdiğimiz yeni bişiler var mı filan diye sorduğunda " her kafadan bi ses cıkıyo siz gidin bu labta yaptırın madem sonra konusalım ustune" dedi ve cıktım. Ha bu arada ultrasonda burun kemikleri 12. Hafta olmasına ragmen oluşmuş ve ense leri de gayet guzel olcude cıktı suan laba gitmemeyi bile dusunuyorum.
Durum bundan bundan ibaret. ❤
🤷🏻🙏🏻