Merhaba kızlar ben 6+5 haftalık hamıleyım 4+4 ken keseyı gördüm 2 gun sonra da kalp atısı için gıtcem su an cok bir belırtım yok cok nadir bulantım oluyo koku hassasiyeti tiksinme yok sımdılık bel agrısı kasık agrısı göğüs agrısı yok sadece gunde bır ıkı kere cok nadir hafıf bır agrı giriyor sizler ne durumdasınız bu arada 2. Gebeliğim 4 ay önce bir düşüğüm oldu hiç cocugum yok 2 yıllık evliyim sizler nasılsınız ne durumdasınız 🙂