Seninle aynıyim ve çok iyi anlıyorum bi yandan bayram gecsin diyorum doktorum izinde olduğu için bi yandan da artık doğsun istiyorum çünkü bu kısıtlanmış hayat insanı bunaltıyor, yoruyor, ağlamak geliyor biraz ama az kaldı Allahın izniyle mucizemize kavuşucaz en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde bol dua et canım.