Cicekk17 ben çok çektim tansiyondan bak dikkat etmen gerekeni söyleyeyim mi ben bailarda miğde bulantısından acile giderdim serum vuruldum birinde eve geldik ki ben saç diplerime kadar terledim ve kısa süreli bilinç kaybı yaşadım meğer tansiyonum yüksekmiş hemşire ölçmeden serum takınca serum da tansiyonu yükselten bişey olunca bayıldım. Tansiyon yükselmesi hem senin hem bebek için çok riskli. Sonra düşmeye başladı kahvaltıda yağlı biiey mi yedim hemen oraya çöküyoruk bir halsizlik elim ayağıö titriyor. Koştur koştur iş yaparsam da öyle . Merak etme düşmesi yükselmesi kadar tehlikeli değil yalnız kalmamaya çalış yanında yardımcı birisi o anlarda çok işine yarayacaktır