Merhabalar ben Mardin'den yazıyorum doktor olarak park hastanesi semra hanıma gidiyorum ama korkmaya başladım kötü yorumlar duyuyorum doğumuma az kaldı lütfen bilgisi olan yorum yapabilir mi semra hanıma devam etmeli miyim yoksa onerdiginiz başka doktor var mi