Nasıl gidiyor bu haftalar kendimi yorgun ve ağırlaşmış hissediyorum özellikle bir iki gündür kurban filan derken bebeğimin haraketleri de yavaşladı sanki birde vajina varisi var haftam ilerledikçe arada ağrı ve kaşıntı yapıyor doktor Doğumdan sonra gider dedi ama ilk defa başıma geldi bu illet 2. Hamileliğim 😢