hunilimom Meliikeesnsy çıkmış olman lazımdı ben 4.gün çıkmıştım eğer zorlanirsan felan doktora git ben gitmedim hemoroid olmuşum normal sandım şuan ilaç kullanıyorum bol su şeftali erik kayısı ye
Meliikeesnsy Snkz Devamlı su ve meyve suyu içiyorum korkudan katı hic birşey yiyemiyorum daha fazla kabızlık olmasın diye hep çorba su meyve suyu bakalım inşallah en kısa zamanda çıkabilirim
Meliikeesnsy anapanda12 İnan ki hepsini deniyorum sezeryan oldum dikişlerim de zorlama olmasın diye cesaret edip çıkamıyorum bile tuvalete bakalım hayırlısı
Minikhediyem hunilimom dikişiniz yokmuydu acaba ben dün Doğum yaptım oturamıyorum bile sürekli de sıvı tüketiyorum
hunilimom Minikhediyem çokdu dikisim makata kadar 10 gün sıvı tükettim ama yine kabız olmuştum ee çıkamayınca daha da kötü oldu en son doktora gittim fitil krem verdi