Kizlar 34+5 de ilk nstmize girdik fakat 3 kez tekrar istedi doktorm sabah 10 bucktaydi randevum ac gtmstm biseyler yiyip tekrar girdim ama yine tekrarlatti 3.sünde artik oldu odasina gittgmde nstn guzel dedi ama aklma takildi neden 3 kez tekrarlandi 🙄 birde nst anne hissetmeye basladgnda dugmeye basiyormus ama.orda calisan bana sormadan suan hissediyimusn vs diye kendsi baslatti nstyi sizlerde de calisan mi baslatiyor yoksa kendiniz mi