Semre42 Misra benim belimde inceden bi sizi gbi bi agri var nefes kesio gbi boyle ve arada birden carpinti oluyo bi de afedersniz asagida agri var oturunca kalktigimda asiri bi baski ve agri oluyo acaba dogum mu yaklasti ya 🙄
Semre42 Haribo42 aynen bnde dogum mu gaklastiki ya 🙄 bu agrilari hissedince normal.dogum cesaretim kalmio ya 🙄
Haribo42 Semre42 bende oyle bazen gaz agrisi cekiyorjm diyorumki yok bn buna dayanamiyorm kesin doguramam😂
Semre42 Haribo42 valla ya bayramdan sonra kontrolum var bi de bebegin gelisimi 1 hafta onde yani 37 haftalik yaklastikca veagrilar bastikca cesaretm kalmadj bu gittigmde sezeryan istiyorm diyecem galiba 🤷♀️
Betul-34 36-3 ölüyorum karnımda gerilme her an cıkıcak gibi geliyor bayramdan önce doktora alın dedim ayın 21 randevu aldım aldırcam
Zulal10 Misra 36+0 ne sancı ne kasılma hiç bişey yok.sadece Sıcaklara dayanamıyorum biraz da nefes darlığı ve bacak ağrısı🙄