Hacettepe kadın Doğum neden 8 hafta öncesine 10 hafta dan sonrasına bakmaz ki yani ben bunu anlayamadım görev yüzünden Doğuda olmayan imkanlar var telefonda durum anlatıyorum fakat ne hikmetse yok doktor insiyatifi yok bilmem ne şimdiye kadar kim baktıysa o baksın demeleri riskli gebelik var peki benim ve bebeğimin durumu bu derece önemsiz mi ???