Bkr-efe 38 haftalığız. Daha az önce yürürken birden bire sol kasığıma ağrı girdi ve vajinamda iğne batması gibi bir şey oldu çok korktum zor oturdum ve şuanda da hala vajinamda ağrı var 😣 neden olur yaşayan var mı ?
Ozi65- Bkr-efe benım günlük bi kaç kez oluyo ınan bebek doğuma hazırlanıyo bunlar çok normal bende 36.6
Mervoop Ozi65- ben 12 haftamdayım Vajinamda ağrı oluyo sol kısmında filan doktor bana enfeksiyon olabilir idrar şeysü var dedi aama belli bi net lik söylemedi ve ultrasyonda baş aşşağı bebek normal mıı
Ozi65- Mervoop bebekle alakası olduğunu sanmıyorum enfeksiyon olabılır benımde beşinci aydan berı sol tarafı agrıyo ama kemığı boyle hareket ettığımde