Bilen bilir başından beri ugraşlı bir hamilelik geciriyorum.Senkrajliyim ve bu zamana kadar yatarak geldim. Yemek ve vc harici kalkmadım. Son iki haftadir suyum surekli azaliyordu. Haftam 34+5. Bugun en son 3 cm ölçüldü suyum doktor yatırdı surekli takip edilicek. İki doz ciğer gelistirici igne yapilacak. Bu hafta da doğum yapıp bebeği kuveze girmeyen var mi ?