Ayt Arkadaşlar 14 hafta hamileyim dün aniden hafif lekelenmem oldu dr a gittiğimde plasenta kenarında az kanama var dedi yaşan varmı ? 😞
belinay13 evet ben yasamistim kizimda kese etrafinda kanamam vardi progestan verdi ama ben hapi yutamadigim icin vajinal yolla kullandim ve daha etkiliydi oturmaya yatmaya cok dikkat ettim gerekmedikce kalkmadim gecmis olsun
Ayt belinay13 tşk ederim progestanı hem ağızdan hemde fitil olarak kullanıyorum yatıyorum sürekli ve çok korkuyorum bebeğime bişe olucak diye😞
belinay13 Ayt Rabbim in izniyle bisey olmaz canim benim kizim suan 5 yasinda 😊 sende tedbiri al dikkat et kendine saglikla dogsun insallah yavrusun..