İyi günler Kızlar.. 37.haftama geldim çok rahat bi hamileliğim geçti çok şükür. Fakat sonra bir haftadır belim ağrımaya başladı. Yürürken batıyor. Son 3 gündürde kasıklarım ağrıyor. Az önce affedersiniz tuvalette peçetede çok mu çok az hatta acaba doğru mu görüyorum dedim kan gibi pembemsi bişey geldi..
Bu neyin nesi bilen varsa aydınlatabilir mi.. Oğlum geliyor mu yoksa..😂