Kızlar başlığı böyle açtım diğer türlü ilgi çekmedi konu sağlıkla ilgili olunca sanırım 23 haftalık hamileyim dün gece yatarken karnım yumuşacık olmuştu ilk defa parmağımla bastırınca içe çöktü bildiğiniz gece gece kurulma kendi kendine yat uyu dedim sabah kalktım yine eski haline dönmüş taş gibiydi şimdi yoruldum uyuya kalmışım uykudan kalktım yine aynı sabahtan beri hareket etmekten hareketinide tam hissedemedim henüz sizce normal mi bu varmı başına gelen bilen