23 haftalık hamileyim dün gece yatarken karnımın yumuşak olduğunu farkettim parmağımla bastırınca bildiğiniz göbek gibi yağ gibi içe çöktü dedim neyse gece geve kurulma yat uyu sabah uyandım yine taş gibi olmuş büyümüştü şimdi yine aynı olmuş neden böyle olur sizce normal midir ?