Ben bu ilaçlardan 1er paket bitirdim ilk paketleri birini aç (ferro senol) diğerini tok atıyordum günde bir olmak üzere bugün ayni ilaçlardan aldım ama onlar haftada bir aç ve tok diye yazmışlar bende yanlış yazılmıştır diye düşünüyorum size de ötelemişim haftada bir o ilaçların atılacağını düşünmüyorum