Berna3434 Kızlar 26 haftalığım tatildeyim dün biraz araba ile sarsıldım bugün karnıma krap girdi bebeğim de az hareket etti sizce normal mi
limoncicegi Berna3434 benim hareketleri günden güne çok değişiyor bazen çok hareketli oluyor bazen az ama arabada sarsılmak beni de çok tedirgin ediyor
ekara Berna3434 araba sarsılmasından korkma bende çok sarsılıyorum ama bişey olmuyo. Bence sarsılınca uyuyolar o yüzden hareket etmiyolar
Berna3434 limoncicegi bnmde hareket ediyor direk takip ediyorum hiç etmese doktora gidrm zatn ama allahm içim içimi yiyo tabi
Menis21 Bende 27.3 benimde bi gün bi günü tutmuyor bazen çok haraketli bazen çok az hareket ettiği oluyor .