Serpilsaltikalp NiluferK_98 doktorunuz karar veriyor. Doğum belirtileri veya problem yok ise son haftalara kadar bekletir. 37 den sonra yapılabilir. Ben 40. Haftada sezeryana alınmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim. Doktorum 37.38 i geçmeyiz problem olmazsa diyor
Menis21 NiluferK_98 Benim ilk doğumum sezeryan dı 38.3 te olmuştum 38. Hafta dolduktan sonra alınıyor diye biliyorum.
Senazencir NiluferK_98 Ben de hep 38 diye duydum ama tam bi bilgim yok bende 38 olarak hesapşayınca gelecek ayın son haftası oluyor bakalım