199128 Mrhb anneler ben 37 haftalik hamileyim dunden bebegim herketliydi ama bugun harketsiz pit pit herketleri oluyor bide hickirigini hissediyorum karnim su dalgasi gb olup geciyor normal mi sizde durumlar nasil😔 ensileniyorum
Ndd 199128 bende 38 haftalıgım eskısı gibi hareket etmıyor. Yerı daraldıgı ıcın dıye dusunuyorum hatta ayagınla ıtttıryo yanı sıgmıyor yavrucum 😀
ozgedrms 199128 ben de 37+5 teyim son 2-3 haftadır tarif ettiğin şekilde hareket ediyor yerleri daralıyormuş ve çok fazla uyuyormuş bu son zamanlarda doktorum son kontrolde artık iyice iki büklüm olmuş demişti karnımızın içi küçük geliyor 🤷🏼♀️
Ozi65- 199128 benım 36. Haftada başladı hareketsızlığı bıde benım karnım taş gıbı oluyo bende çok korktum ama doktor normal doğum yaklaştıkça hareketsızleşıyo kendını doğuma hazırlıyo dedı merak etme
Nurtube Birşeyler yiyip sol tarafınıza yatın. Yine aynımı bir bakın. Artık yerleri daralıyor belki ondandır. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Kelebegimmm 199128 cevabınu burayada yaz lütfen🙏🏻Bende de durum aynı.hıçkırık hareketden sayılmıyorsa ultrasona gireyim
Ndd 199128 hatta bak gecen persembe hareketsız cıktı nstde doktor uyuyordur buyuk ıhtımal meyve suyu iç bıdaha gir dedi. ıkıncı gırısımde hareket vardı. Suyum falanda normal olunca sorum yok dedı. İstersen git hastaneye için rahatlasın
199128 Kelebegimmm biseyler yiyince hareket etmeye basladi sukur dunden baya bi harketliydi ama buhun beni korkuttu cuma gunu kavuscaz ins
199128 Ndd bende yasamistim nts olayini 3 sefer cektirdigimi bilirim sabahlari genelde uyuyor oluyor bazen bisey yesemde hareketsiz cikiyor
Dudus 199128 bi meyve suyu içip soluna yat yastıkların yüksek olsun bişeler yedikten sonra 2 saat içinde 6 hareket hissetmek gerekmiş doktorum öyle demişti baktın yok git canım doktora yarım saat uyur yarım saat uyanık olur bebekler