Ipekyucekan Kızlar 30+5 haftalık hamileyim bugün 3 oldu tuvalete cıkıyorum afedersiniz ama ishal oldum mide bulantım da var ve aşırı halsizim ne iyi gelir fikri önerisi olan var mı acaba 😔
pelin_87 Ipekyucekan arkadaşların söylediklerini de yapın ama bence bi acile de gidin gebelikte ishal iyi değil
Nursevincli Kuru beslenin. Köfte et tavuk kahvaltılık şeyler. Bol su için. En kısa zamanda doktora görünün devam ederse
Njlaa Muz,haşlanmış patates,şeftali yiyin bol su tüketin bi iki gün ceviz,fındık gibi kuruyemiş tüketmeyin,yağlı yiyeceklerden de uzak durun bence geçmiş olsun..