Sym_ Merhaba kızlar 21+3 Haftalığız. Son birkaç gündür kasık kısmımda dolgunluk hissediyorum. Yan yattığımda da ayaktayken de rahatsız ediyor bu durum. Herhangi bir ağrı yok ama gerginlik oluşturuyor sonra tekrar hafifliyor. Bebek hareketleri de aynı şekilde kasıklarımda. İlk gebeliğim olduğu için normal olup olmadığını bilmiyorum. Büyümeye bağlı olduğu söyleniliyor ama kafam karıştı. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
Sym_ Mesa33 sonrasında detaylı ultrasona girdim canım doktor sorun olmadığını söyledi ama hala devam ediyor. Magnezyum içmeye başladım yeniden o biraz rahatlattı sanki
Mesa33 Sym_ neden oluyor ki bende iki gündür var. Afedersin wc ihtiyacı oluyor gibi, ser gibi, alt karında dolgunluk var gibi. Haftaya detaylı ultrason var erken mi gitsem acaba. Magnezyum kullanıyorum ama yetmiyor mu ki
Sym_ Ben ayrıntılı ultrasonda sorduğumda Bebek ters ayaklar aşağıda olduğu için hareketlerde gerilme hissedebilirsin artık büyüyor her hareketi ağrı ve gerilme yapabilir dedi. Şimdi 24+4 olduk daha da arttı. Haftaya kontrolüm var bir de kendi doktoruma soracağım
Mesa33 Sym_ anladım canım kasılma, erken doğum, rahim ağzı uzunluğunun kısalması gibi şeyler okudum internette o yüzden çok tedirgin oldum
Sym_ Mesa33 evet bende çok korkmuştum ama detaylıda hiç birinde sorun çıkmadı. Sizde de yoktur inşallah telaşlanmayalım 🙏
Sym_ Guguk ya magnezyum ilacını pek içemedim çok bulantı yapmıştı ama 3 gündür yeniden başladım azalttığını hissediyorum bende
Sym_ Guguk yutmada sorun yaşıyorum kokudan kaynaklı sanırım ama etkisini farkettim artık zorluyorum kendimi