Puccini Kızlar. Merak ettiğim bir konu var, her ay düzenli bir şekilde adet olana kadar ilişkiye girmeli miyiz? Çok korkuyorum ya hamile isem bilmeden bir zarar gelirse? Veya gelir mi? Bileniniz varmı
azizeguneyy Puccini biz evlendik 2 ay boyunca her gün ilişki yaşadık ve 3. ayın başında hamile kaldım. cinsel ilişki bebeğe zarar vermiyor, eğer doktor riskli bi gebeliğin olduğunu söylerse yasaklar zaten.
Ozi65- Puccini tabıkı bişey olmaz bende senın gıbı hamıle oldugumu bılmıyodum düzenli ilişkıye gırdık takı hamıle oldugumu oğrenınce doktora gıttım düzenli kanaman yoksa ilişkıye devam dedı bı sorun olmadı yanı çok sarmamamk lazım genede
saka36 Hamilelikte siz fark edene kadar ilişki bebeğe zarar vermez. Hatta bebek doğana kadar bile girilebilir bir risk yoksa