azizeguneyy Suna_Aysal ben o bel ağrılarından hastanelik oldum 2 kere çok zor Allah yardımcımız olsun
Edaahs Suna_Aysal vall ben 22 haftalık oldum 10 haftadan beri cekiyorıö bacağımı koltuğa kaldıramıyorum sürahi nine gibi yürüyorum geceleri ağlıyorum
azizeguneyy Suna_Aysal aşırı derecede şiddetli bel ağrısı çektim öyle böyle değil ayağa kalkamıyordum oturamıyordum tuvalete çıkamıyordum oturduğum yerde hüngür hüngür ağlamıştım eşim beni kucaklayıp hastaneye götürmüştü
Happypregnat azizeguneyy doğum yaptıniz mı benim de dünden beri var bel ağrım gitsem mi bilemiyorum hastaneye