Tugcey 35 haftalık hamileyim herkesin gögsünde sıvı süt geliyormuş ben hiç böyle bişey yaşamadım acaba benim sütüm olmicak mı ? Bilgisi olan yazarda sevinirim
Yusufaras Tugcey benim doğumuma 3 hafta var benimde yok hem o doğumdan sonrada gelen varmis kafana cok takma bence
-silinmis110- Tugcey kafana takma canım benim ikinci hamileligim ilkinde geldi sivi bunda yok 32 haftalik hamileyim herkeste olacak birşey değil sütun de olur inşallah dogumdan sonra bil bol emzir gelir zaten
fundaunal46 Tugcey ucunu sıkınca geliyor mu ? Bende bi kaç damla geliyor, ama biraz sıkıyorum. Malum arada sızlama oluyor öyle olunca geçiyor biraz
cimennbayann Tugcey bende 35 haftalığım bende de yok canım herkeste olmuyor bu canını sıkma Doğumdan sonra geliyormuş süt hemen zaten
Akshulya Selam canım bende 35+3 üm bendede yok aynı seyi bende dusunuyorum bazen 🙂 ama herkeste olmuyomuş o bebek dogduktan sonra emmeye baslayınca emdikçe gelir diyolar
Tugcey Akshulya yaa bende hem araştırdım hem burda yazılanları okudum tedirgin oldum acaba olmivak mı die ama bnm gibi olanlarında oldgnu öğrenmek iyi geldi inşallah hepimizin olur 😍😍
CiaoBella Ben 37+1im hiç bir sıcı gelmedi gögüslerimden.. gelenler sakın sıkmayın doğum için uyarıcı olabiliyormuş
Ozlem1 Tugcey hayir o sut degildir bile, adı colostrum ağız sütü diyede geçer, hem o cok faydali bisey sikmamak lazim cocugun ilk uc gun onu almasi cok onemli. Süt daha sonra gelir.
Newheart Tugcey yok öyle birşey 😃 %50 oranında bazı annelerin gelir bazıla annelerin gelmez. Doğum sonrası şakır şakır akar inşallah..
Tugcey Kimyagercik herkes sıkmayın diyor o ilk sıwı bebeğe aşı niyetindeymiş çok faydalıymış akıtıp boşa gitmesin sıwınız bence
ZuhalDurmus Tugcey bu dedğiniz çok istisna canım takılmayın. Doğumdan sonra mis gibi gelecektir benim öyle oldu 🙂