Pinar9001 Kızlar selam.36. Haftadayız gün içerisinde bazen 1-2 bazen 2-3 kez hıçkırıyor ve dışarıdan çok net hissedebiliyorum.yaklaşık 2 haftadır yaşıyoruz bu durumu.Doktoruma sormayı unutuyorum.Aranızda bunu yaşayan var mı? Doktorunuzla paylaştınız mı?
irmakbhr Pinar9001 benim melegim 1w gunluk su an. ve harekerlerini hissettgmden beri gnde 4 kerw 5 kere hickirdigi oluyodu. dogdugu ilk gnden beri karnimda nasil hickiriyosa ayni sekil devam ediyo hickirmaya😄
Zorhamile Pinar9001 cok normal cnm. 36 hafta sonrası ciğerleri gelişiyomuş onun için dunyaya hazırlık yapıyor senin ufaklık.
Sumeyraerva Pinar9001 c9k guzel bi duygu yaa bizimde oluyodu dogduk simdide devam ediyo gunduzleri 1 2 kere hickirik tutuyo yine
Ozzy Benim ilk oğlumda şimdi kızımda 30. Haftadan itibaren hıçkırıyorlar günde çok kez. Şimdi özellikle geceleri 🙈 32. Haftaya geliyorum çoğu zaman böyle
Mlk57 Kızlar bende 34 haftaligim bebisimin hickirdigini nasıl anlayabilirim yani aslında bugün alt tarafta tekme atar gibi saniyelik hareketler vardı netten baktigimda hıçkırıp oldugunu öğrendik bu doğrumu
Pinar9001 Rzlgln534 karnım normal İnsan hıçkırıyor gibi o ritimle atmaya başlıyor.Elimi karnıma koymasam da içerden hissedebiliyorum.☺️
Merve43 Pinar9001 Ben de 35 haftalık gebeyim 30 sonrasi başladı son bir haftadir günde 2 3 kez oluyor hickirik
Kelebegimmm Ben 31den falan hiss ediyorum 32de ciğergeliştirici vuruldukdan sonra daha sert hiss etmeye başladım günde 2-3 kez 10 dakika falan.(maşaAllah😃)
Kullanicianne Kelebegimmm yaa nasil ayirt ediyosunuzzzz ben anlamaya calisiyorum ama anlayamiyorum 🙈🙈31+2 oldukk
Selinnnce Kullanicianne bi kac saniye arayla karnin hopluyor ve bi kac dk suruyor :) olursa direk anliyosun zaten
GozdeMurat18 Bende de oluyor normal bu. Bebek emme refleksini gerçekleştiriyor. Diyaframı genişliyor her hıçkırdığında. Endişelenme.
Selinnnce Pinar9001 33 teyim sabah ve gece duzenli sekilde hissediyorum. Ne guzel iste bebek hem midesini hemde vucudunu gelistiriyor:)
Kucukannee Pinar9001 biz de 34+3 üz gunde 3 kere 5-6 dk surek hickiriklarimiz oluyor bebeklerde çok normal aslında ama o kdar tatlı bisey ki.. Her gun farklı seyleri tadiyorum muhteşem bir duygu🥰🥰