Mebos Ben arife gecesi pembe bir lekelenmem oldu diye doktora gittim düşük riskine karşı iğne verdi vuruldum 3 gün sonra tekrar vurulucam ama bugün fitil almışım gibi beyaz bir akıntı şeklinde ama yoğun bir akıntı geldi sizce iğneden olabilirmi
Nur1991 Mebos Yok canım o fitildendir ebn haftalardır kullanıyorum o iğneyi progestan fitil kullandoysan o geri geliyor zaten
HandeYavuz Mebos ben yaklaşık 17 haftadır haftada bir kez oluyorum canım akıntı yaptığını doktorum söyledi bende de sarımsı sulu bi şekilde akıntı yapıyor senin de iğneden olmuş olabilir
Semaaonursnmz Mebos olabilir camım bende uzun zamandır kullanıyorum başlarda fitil olarak kullanmıştım o zamnaksr beyaz beyaz gelmişti şimdi yine geliyor iğneden dolayı merak etme 🧿
Mebos Nur1991 normalde fitil olarak kullanmıyorum ağız yoluyla progestanı alıyorum bana o gece iğnesini verdiler bugünde akıntı gelince merak ettim ondan mı diye
Mebos Sncem canım fitil kullanmıyorum normal olarak ağızdan kullanıyorum progestanı iğneden dye düşünmüştüm
Ozge3747 Mebos Kesinlikle alakası Yok. Hamileliğimin başından beri 3 günde bir vuruluyorum 29. Haftamdayım. Hiç öyle bir şey yaşamadım, başka bir sebebi olmalı.