Deletedmom0041 kasılma dediğiniz tam olarak nasıl bir şey ? Bende 38.haftama girdim, karnım kasılıyor ama bebiş totosunu karnıma dayıyor muhtemelen o değil diye düşünüyorumbu bahsedilen kasılma, bazen vajinama doğru bir ağrı, batma, kasılma gibi(bahsedilen oysa) bir şey oluyor ama ilk olduğu için anlayamıyorumda hangi hareketin ne olduğunu 😬😊