Emi ya ben çalışıyorum her gün en az 50 kişiyle muhatap oluyorum. Hepsi Farklı bir şey söylüyor yemekten önerisinden tut giyilecek kıyafete kadar. Kimisi kilo almıyorsun çocuk beslenmeyecek diyor, kimisi çok kilo alma catlarsın bak memelerin büyümüş diyor 🤷🏻♀️ Yani maalesef ülkemizde insanlar hamile biri görsek de hemen konuşmaya başlasak diye bekliyor. Geçen tramvayda teyze, sezeryan mi yapcan normal mi, normal yap haaa dedi. Hayırlısı neyse o dedim geçtim. Ya teyzeciğim seni tanımam etmem çat diye neyi soruyorsun diyemedim. Yani demeye çalıştığım şey herkes bir şey diyecek. Benim annem bile diyor. Kulak ardı edeceksin, duymayacaksın. Bi kulagından girip ötekinden bile çıkmayacak, direk kulak ardı. Evet 9 ay yatarsın sen de ne var. Oh bu da benim sefam olsun de bir şey diyenlere ❤️