07.08.2019 sabah kalkıp kahvaltı yaptıktan sonra bel ağrısı yaşamaya başladım hamileliktendir dedim biraz uzandım sonra lavabo ya gidim dedim ve işte o an ☹️☹️☹️ parça gibi kan düştü elim ayağım titredi ne yapacağımı bilemedim titredim bebeğimi kaybediyorum diye ☹️☹️eşimi aradım ama içim buruk korku dolu insan anne olunca anlıyormuş bazı şeyleri kaybetmekten ilk defa bu kadar korktum 😔 😔 hemen doktora gittim ve bebeğin eşinin yani plesanta rahim ağzına doğru geldiğini uç kısmının kapattığını söyledi tam teşekkürü yoğun bakım ünitesi olan bir hastahaneye gitmem gerektiğini söyledi doktor her lavabo ya gidip kan gördüğümde anladım zaten 😔😔ters gittiğini bir şeyin başka hastahane ye gittik ve doktor çok şaşırdı binde bir kadında görülen bir şey olmuş sende dedi kanaman durmazsa acil sezeryan dedi ve kanama durmadı bir anda alındım hayatımda ilk defa bu kadar korku endişe duydum 😔😔😔bebeğim in sesini duyana kadar nefes alamadım 😔😔 sesini duyduktan o kadar rahatladım ki başka hastahaneye gönderildi kalp atışlarımı dinlettiler 1900 gr doğdu ama şu anda 1830 gr durumu ii ilk gün solunum güçlüğü çekmiş şimdi çok şükür ii kilo almasını bekliyoruz dua edin ne olur 😔😔hastahaneden çıkalım bebeğime doya doya sarılmak istiyorum kokusunu içime çekmek istiyorum 31 haftalık geldi minnağım şu anda bekliyorum çıkmasını sizde dua edin ne olur hakkınızı helal edin😔😔