Merhaba kızlar Cuma günü adetimin ilk günüydü idrar testi yaptım negatif çıktı çöpe atmıştım bir bakayım dedim hafif silik bi çizgi oluşmuş.bende hemen hastaneye gidip kan verdim beta hcg 15,53 çıkmış sizce nasıl kızlar çok mu düşük değer.bayram dolayısıyla hastaneye de gidemiyorum polikinlikler kapalı ne yapacağım ben.