Amay ben ilk gebeliğimde başlamıştı sonra aşırı kanama oldu düşük yaptım şimdi ikinciye hamileyim rabbime şükür bunda olasan çok bi şikayetim olmadı ama kahverengi leke tuvalete gittiğimde peçete de akıntıyla karışık pembemsi kırmızımsı leke oldu progestan kullanıyorum bazen diyorlar çoğu gebelikte oluyor bebek geliştikçe yerleşmeye başladıkçada olabiliyormuş ama bol bol yat eşin ailen destek olması lazım dinlenmen yatman laızm ama ne olursa olsun Yinede bi doktora mutlaka git baksınlar inşallah güzel haber alırsın hayırlısı ile sağlıkla kavuşmak nasip eder allahım