Tugce1634 Gulsahhatuun Amin arkadaşım.benim tansiyonum da aksine 4-5 küçüğü.hep düşük.büyük de en çok 10.ama işte sertleşmelerle bakalım nasıl olacak.umarım 38i geçerim:)
Nursevincli Gulsahhatuun çok sıcak uyuyamıyorum sağdan sola dönmek zulm oluyo he bir de geceleri lavabodayım😁 başka sıkıntım yok şükür
Nzlykp Gulsahhatuun amin canım benim Allah razı olsun valla zorlu bir süreç iş hamilelik bunu anladım hiç tahmin etmezdim bu kadar olacağını sağlıkla alalım kucağımıza yavrularımızı 💕
Gkivik Gulsahhatuun ya sancim varsa da anlamiyorum sadece bi yerlerde toparlanma hissediyorum azcik da kasik agrisi. Gece de 3 saatte 1 uyaniyorum sebepsiz yere. Ayin 21 inde kontrolum var iple cekiyorum. Sanirim o hafta bana da dogum tarihi vericek.
Gulsahhatuun Gkivik Bana da Perşembe günü verilecek çok heyecanlıyım 🙈 Bebeğin sertleşmesi bir yer de toplanması kasılma oluyormus canım ben de yeni öğrendim 😅
Gkivik Gulsahhatuun hahaha hadi ya o zaman kasilmalarim baslamis 😀 persembe gunu bekliyoruz guzel haberlerini insallah
Gulsahhatuun Gkivik İnşallah güzel haberleri alırız canım 💙 Başta üzülmüştüm ben ama sağlıklı gelsinler de hiç farketmez 🙏