esra1907 Hep korktuğum şey açılma olucak ve ben anlamıcam. Nasıl hissedilir yada hissedilir mi? 🤷🏼♀️
begrich esra1907 ilerleyen haftalarda hissedilir mi bilmiyorum, ama benim 18. Haftamda kanama olmuştu, hiç ağrı sızı sancı olmamasına rağmen açılma olmuş ve rahim ağzına dikiş atıldı. Kanamam durdu, şimdi sürekli istirahat ediyorum.
Emnesar esra1907 kendin hissetmiyorsun maalesef bende 38. Haftamdayım gecen hafta 1 cm acıklıgım vardı ılerledımı hala aynımı hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
esra1907 begrich anladım canım benim 36. haftam bitiyor bugün bu haftalarda belki hissedilir diye düşündüm. Geçmiş olsun sana da
Seherr begrich canım kanaman nasıldı parçalımı yani nişan dedikleri sümüksü akıntı gibimi yoksa normal adet kanaması gibi mi ? Ben 35 haftalık hamileyim dün adet kanaması gibi kanamam oldu acile gittim bebekte problem görülmedi ama biraz açıklık olmuş o yüzden kanama olmuş dendi ciger geliştirici yapıldı cevap verirsen çok sevinirim
gh2019 Ben de 32+4 teyim ilk hamileliğim merak ediyordum :) acaba açılma nasıl bir şey hissedilir mi?
Emnesar Gndgd33 doktorun zaten bu haftalarda alttan muayene etmesi lazım ben 37. Haftamda olmuştum o zaman söylüyor zaten açılma var mı yok mu diye 😊
Emnesar Gndgd33 hissedilmiyor demekki 😂😂 ama alttan baktıktan sonra benden acayip şekilde akıntı geliyor perşembe tekrar gıdecem bakalım kaç olmuş
begrich Seherr canım parçalı değildi adet kanı gibi kırmızıydı. Nişan değildi benimki rahim ağzında kanama alanı oluşmuştu. Acil dikiş atıldı çok şükür üç hafta geçti kanamam yok sürekli yatıyorum daha 21+4üz.
begrich Seherr sana tavsiyem bolca su iç ve tuvalet duş dışında hiç kalkma yat. Hiçbir şeye stres yapma endişelenme.