Serklajınız yok mu? 24 haftaya kadar yaptıranlar var... bende rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj oldum erken doğum riski atlattım çok şükür Rabbime zamanında doğum yaptım sürekli yattım banyoyu bile oturarak yapıyordum bol bol dua et ya mubdi zikrini çek özellikle gece yatmadan ve sabah vakti nasibi varsa geliyorlar moralini hiç düşürme