Esenn1 36 haftalık olucam benim gibi son haftalarda gaz sancısı çeken var mı? Gece resmen sancıdan uyuyamadım 😕 birde afedersiniz günde 2-3 kere büyük tuvalete çıkıyorum. Acaba normal mi bu kadar🤔 yaşayan var mı kızlar??
Elifdikel Esenn1 gaz problemi bende yaşıyorum doktorum bebek büyüdükçe bağırsaklara baskı yaptığından normal olduğunu söyledi bu kullandığımız vitamin kan ilaçları bağırsak sistemimizi bozabilir normal gibi ama sizde doktorunuza danışın isterseniz