Merhaba arkadaslar , ben de 3 gun once melegime kavustum , yalniz emzirmeden dolayi gogus uclarim simdiden kotu durumda . Surekli lansinoh krem kullaniyorum bu arada ama yeterli bulmadi . Ayva cekirdeginden jel yapip kullanmak cok ise yariyor diye duydum . Elinde ayva cekirdegi olan varsa bana yollayabilir mi acaba 😣