begrich ah ah tam olarak ben 😑 ayniyiz kuzum 14de bitmişti 20den sonra tekrar başladı yemek yiyince midemde bir baskı bir kusma bir gaz çok kötü oldum otururken bile sırtımı iyice yaslamam gerek midemdeki baskı artıyor yoksa galiba bebisler yukarıya çıkıyor