Merhabalar, hamile olduğumu 1 hafta önce öğrendim. Ancak ultrasonda kese gozukmesi icin değerlerimin artmasini bekliyordum. Hesabima gore bugun beta degerim 400 lerde olmalıydı. Bu zamana kadar seffaf akinti ve kasıklarda hafif kasilma disinda belirtim yoktu. Dün kahverengi akintim geldi, beraberinde hafiften pembelesti. Bugün ise daha yoğun kan geliyor boyle hafif beyaz pihtilarda vardi. Acile gittim doktor minik bir kese gozukuyor dedi. Yani kese olusmus düşük yok ama tatil sonrasi doktora gozuk yine dedi. Keseyi gormeside beni sasirtti. Üstüne görme mi yasiyorum acaba?🙄 uzulsem mi bilemiyorum