Merzub Merhaba anneler,anne adayları🤗Bursa'ya tayinimiz çıktı 2 aylık hamileyim ve hastane doktor kimseyi tanımıyoruz..Önerebileceğiniz doktor tavsiyelerini merak ediyorum🙋🏻♀️
Babuze Merzub Ben medicalparka gidiyorum özlem hanıma aslında memnundum 7 aylık hamileyim sadece bir kez kan testi yaptırdı ne idrar ne sonrasında başka kan tesi istemedi gecen hafta sancım nedeniyle aynı hastaneye gittim özlem hanım yoktu Rukiye hanıma muayene oldum o kadar ilgilendi ki hastası olmamama ragmen bir çok test yaptırdı.. Ablam ve kardeşim başka şehirlerde yaşıyorlar her ay kan ve idrar testi yapmış doktorları iyi araştırın derim
Esraesrasoner Merzub doruk suhendam benderli Osmangazi Nagihan hanım var çoğu tanıdığım onda doğurdu benim doktorum.murat Erdemir tüp bebekci kendisi biraz yoğun bir doktor ama çok.ilgili ve dikkatli
Esesen Merzub canım ben diğer sayfada da yazmıştım sana ben medicabil oktay altuna gidiyorum iyi bir doktor whatsapptan istediğim zaman yazıyorum güler yüzlü bir doktor ve ultrasona elinden geldiğince detaylı bakıyor. 😊 Yani erkek diye son haftalarda zorlanacağım kesin utanacağım da ama napayım daha önce bayan bir doktora gittim aynı hastahanede hiç ilgilenmedi.
Merzub Esesen işte hem utanıyorum hemde eşim ne kadar ileri görüşlü olsa da erkek doktora her şeyi rahatça soramayacağımızı söylüyor🙈
Esesen Merzub ya soruyorum da göstermek tabi ayrı bir şey😂 cinsel birşey hiç sormadım yalan yok burda kızlardan öğreniyorum😂 doğum anında babam gelse tanımam sanırım😂😂erkek kız farketmez o an😂
Esesen Merzub benimki de ilk bayan olsun diye tutturdu da bayan doktora gittik hiç memnun kalmadı o da kadın ağzımıza tıkadı her lafı sanki on tane doğurdum önceden bilmiş bilmiş tavırları vardı. Şimdiki doktorum iyi şükür