Kızlar ben 6+5 haftalık hamıleyım ve göğüs hassasiyeti yok yanı boyle yok gıbı daha dogrusu sadece gunde 1 2 kere hafıf bır sızı mı giriyor o kadar aslında ben 4 ay önce bir düşüğüm oldu ondan sonra 2 adet gecırdım ve ne bel ne kasık agrısı ne göğüs agrısı oldu kı benım kürtajdan önce adetlerimde belırtıler hep 1 hafta önceden başlardı ama su an yok sizce normal mı böyle göğüs agrısı olmaması