ben 9+1 ikiz gebeyim. Yaklaşık 1 haftadır bulantilarim kesildi. Sabahları mide bulantısıyla uyanirdim gün içinde de bulandigi olurdu şuan hiç midem bulanmiyor. En son cuma gittim gördüm bebekler gayet iyiydi bir sikintilari yoktu. Ama böyle bişey hissetmeyince de bir sıkıntı mı var acaba hissine kapılıyorum ister istemez 😔 bir an önce hareketlerini hissetsek de rahatlasak. Bidahaki kontrolüm 31 ağustosta o zamana kadar nasıl sabrederim bilmiyorum 😒