meva_ bende de 1cm açıklık vardı en son 15 gün çnce oldum çatı muayenesi Eve yolladılar. 41 e kadar bekleriz demişti 🥺 bugün bende gidicem hastsneye kontrolüm var inşallah beni de alırlar Doğuma. Çok çekmeden doğurursun inşallah sağ Salim kucağına alırsın bebeğini