asyaveannesi Hanımlar merhaba herkese, 40+3üm ve henüz net bir doğum belirtim yok. Forumda 2 gün öncesine kadar benim gibi 40ı aşan bir çok anne adayı paylaşımları vardı, neler yaptınız, doğurdu mu herkes acaba 🤨🤔 yalnız ben mi kaldim 🙈🤪😃
Ebrualp asyaveannesi 40 ı aşmadık ama yavaş yavaş geliyoruz. 39+4 olduk daha da gelmeye niyeti yok gibi
asyaveannesi Ebrualp vallahi umudu kestiriyor bu bebisler🙈 uzadıkça uzadı, 37.haftadan beri artık gelebilir diye bekledikçe sabırsızlanıyor insan, 40ı geçecegimizi de hiç düşünmüyordum 😏