Yenidilek bende 7/24 sütyensiz durmazdım göğüs uçlarım da belli oluyor çünkü. Hamilelik 2.ayından sonra göğüslerim acımaya başladı büyüme göremedim ama normal telliler sıkıyor gibi geldi rahat edemedim. Kilo da almadım aksine verdim ama göğüsten gitmemiş demek ki 🙃 bende lc waikik korse sütyenlerden aldım m giyiyorum ama xl aldım rahat edeyim diye ileriki zamanda da. İçi pedli çıkarabiliyorsun. Çok rahat toparlayıcı aynı zamanda. Uyurken de iyi oluyor. Ayrıca pentiden de yarım atlet şeklinde pedli olanlar vardı 2li satılıyordu ondan aldım .balenli giymeyin diyorlar belki de sıktığı içindir belli bir süre sonra. Nasıl rahat ediyorsan