Yilmayse eğer kahverengiyse çok korkulacak bir şey yoktur. İlişkiye bağlı olabilir. Benim öyle olmuştu ilk kanamam. Kanama oldu sonra kalanları atıyor vücut onlarda kahve rengi geliyor. Ama kadın doğum doktoru olan bir hastaneye gitmelisin bence. Bu arada bebiş hareket ediyorsa endişelenmene hiç gerek yok. Kanama konusunda uzman oldum artık 😬