Busracetin HlyaHocaolu 6+1 de gittikkalp atisini duyamadik ancak ulatrason goruntusunde kalp atisini gosterdi bize doktorumuz
Ayse1608 HlyaHocaolu Özeldeki doktora cuma günü gideceğim şuan 6+2 tim acaba yarın devlete gitsem duyar mıyım kalp atışını 🤔 😍
HlyaHocaolu Busracetin canım ben 6+3üm bugğn doktora gittim doktorum dinletti çok güzel birşey. Doktorum dün gelseydin bu sesi duyamayabilirdik dedi.bir dahakine duyarsın inşallah
PamirMira HlyaHocaolu yok 22 mm normal 8 hafta için yani 2 cm doktor herşey normal dedi kalp atışı dk da 180 civarıydı. Doktora da ayda bir gidiyorum 8. Hafta da gitmiştim nasipse bi de önümüzdeki hafta yani 12. Hafta da gidicem
HlyaHocaolu Ayse1608 canım ben 6+3te duydum istersen git önce devlete ama erken olunca vajinal ultrason ile bakıyorlar bilgin olsun
Mihribank Ayse1608 bende 6+2 de duydum kalp atışını ama doktor herkesin böyle olmuyor bu erken başlamış canlanmaya dedi 😊
FahriyeztrkYcel Minnil 6+4 te duydum çok şükür bende duyarsın ama ben vajinal muayeneyle duydum canım🐣
Minnil Sisi inşallah yaaa çok merak ediyorum ama erkende gitmek istemiyorum daha önce bi kere boş gebelik yaşadım çok zor bi durum kalp atışını beklemek