Oglusum89 22 haftalık hamileyim sürekli sola yatmam gerektiğini söylüyorlar fakat ben sola yatamıyorum hiç uyuyamıyorum sürekli sağa yatıyorum bunun bir zararı olur mu ? 🙄
Akademisyenanne Oglusum89 zarari olacagini sanmiyorum. Sola yatip arkaniza sert bir yastik koyarsaniz zamanla aliskanliginiz degiscektir🤗
Esradgc Oglusum89 o haftalarda riskli gebelik söz konusu değilse sağa yatabilirsiniz 30.haftadan sonra genelde sola yatmak gerekiyor ben hamileliğimin başından beri sola yatıyorum koltukta uyuyorum sırtıma yastık koyuyorum dönemiyorum zaten böyle birşey deneyebilirsin
Mlssa Oglusum89 Zorunlu değilsin canım iki tarafa da yatabilirsin.Karnım büyüyünce doktorum yüzüstü ve sırtüstü yatma dedi sadece,sağa sola nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi☺️
Oglusum89 Esradgc Hamd olsun riskli bir gebelik değil sürekli etrafımdakiler uyarıyor doktorum yan yat artık demişti sag yada sol herhangi bir taraf söylemedi şimdi sert bir yastık koyup öyle denicem teşekkür ederim ☺️
Oglusum89 Mlssa tmm cnm teşekkür ederm bende kendimi hep suclu hissediyodum bebegme bişi olcak ben hala rahatımın peşindeym diye 🤣
Mlssa Oglusum89 Kötü haber vermek istemem ama zaten ilerleyen haftalarda hiçbir taraf rahat olmayacak🤣 o yüzden tadını çıkar sağa sola yat gitsin😃😃
Ssraa Ben rahatsız olana kadar sağ sol ön arka çarpraz her türlü yattım😁 bedenim izin verdiği sürece. Hamd olsun bir sıkıntımız da olmadı
Meltemm1 Sola yatma zorunluluğu diye birşey yok canım kendini şartlandırma ben 31. Haftaya kadar her yöne yatıyordum sonrasında doktorum artık sırt üstü yatmamam gerektiği söyledi onun dışında sağ sol farketmez dedi
Kerem_alyadua Oglusum89 eğer gelişme geriliği falan yoksa istediğin tarafa yatabilrsn ben gece 50kere dünüyorm bir saga bir sola 30+5haftalık hamileyim